pátek 4. září 2009

Úterý prvního září - Bylo to jako jít do neznámého bytu, kde máte prý bydlet

Budík mi snad poprvé či podruhé v životě zazvonil tak časně z rána, v 6:00.Nějak jsem si to nebrala, nějak jsem to neřešila a byla v pohodě.Střední škola no, začátky jsou pěkný ne?Z čeho stres.(Stres jsem snad měla pouze z toho, že již nebudu stávat v 7 hodin a z baráku nevycházet ve třištvrtě.)
Amy mi neustále psala a zajímala se o všechno, jak jsem na tom a později i jaký to tam je.
Přijela jsem akorát, za minutu otevírali hlavní vchod. (Při mém štěstí!Těch diskutujících pražských lidí, no jo první dny po prázdninách jsou plné debat.)

Každopádně třídu jsem s pomocí kohosi (teď již vím, že to byl nejspíše školník) našla.Tou chvilkou jsem ani moc neváhala s vstoupila.Vzadu posedávalo několik holek již po dvojicích a nějaké seděli i sami, ovšem i přesto jak jsem si řikala, že si k někomu sednu - nesedla jsem si.Sedla jsem si do volné lavice před jednu holku.
Přišlo mi blbý si hned k někomu sedat, když jich tam bylo tak málo, přišla jsem brzy.
Všichni jsme na sebe tak blbě zírali, až mě to uvnitř drtilo, sakra já chci na základku! Čekala jsem prostě víc komunikace :D Asi jsem si představovala, že příjdu a hned všichni se budeme představovat a navazovat "kontakt".Houby! Kolikrát jsem měla sto chutí vstát a navrhnout něco ve smyslu: Co se takhle začít bavit!
Nakonec si ke mě přisednul jeden kluk, na kterého s kámošem nezbyla lavice.Už jsem se chtěla otočit k tý holce a navrhnout sezení jak klukům, tak i nám.

Když zazvonilo, do třídy vstoupila třídní učitelka.Fajn od pohledu.Při představování nám sdělila, že učí Český jazyk a Občanku, za co jsem ráda.:) Vede i KMD jako moje bývalá třídní učitelka češtiny.Za to jsem snad byla ten den nejštastnější.
Po hodině jsme se všichni odebrali k odchodu a před školou se prodrali skupinkami kouřících studentů.

Odpoledne jsem byla z toho všeho nějaká "zklamaná", ale je pravda, že se nemá dávat na "první dojem",jak mi všichni tvrdili, další den začal být o něco lepším...

Žádné komentáře:

Okomentovat