středa 9. září 2009

Středa, 9.září 09 - Awesooome

Tak se pomalu ale jistě v té mé nové škole zabydluju, no co mi taky zbývá že? Na "adapťák" jedeme až za přesných 14 dní, že mi to příjde až za neuvěřitelně dlouhou dobu.A hlavně, vůbec se mi tam nechce a nebude chtít jet.Má to smysl jezdit na "seznamovací pobyt" až za 3 školní týdny??
Ale asi jo.
Raději bych to neřešila a nehrotila, ovšem co když se za těch 14 dní naše třída uplně změní, co když se za tu dobu všichni rozkoukají a bude to špatný?Co když to bude tak hrozný kolektiv a... já s nima budu muset někam jet!! xD
Už tak mi příjde, že do té školy chodím "celou věčnost", ovšem když se kouknu do kalendáře je to týden a jeden den, co jsem tam poprvé vstoupila.
A jen tak nevystoupím.^^

Jinak co se týče těch spolužáků, kamarádů, zatim nic extra, nikdo se nějak výjimečně neprojevuje. (možná až na tu holku, sedící vzádu, která se nehlásí a vykřikuje) :D
Snažim se bavit se svou sousedkou Anie a to mi zatím stačí.

Učení už se začíná rozjíždět, i přesto že rozvrh obdržíme až do 10ti dní :D (ano, toto je příklad "prestižnější školy") Zítra bychom měli napsat cosi z Biologie (něco o člověku jako savci, primátovi, obratlovci...mám otevřený sešit) a příklady z matematiky (ovšem otázkou je, jakou budeme mít zrovna profesorku a vypadá to na jinou).

Teď pudu cosi kraťounkého vypsat do pracovního sešitu literatury (Národní obrození budeme mít až příští rok, sakraaa - letos budeme brát pouze tu nejstarší historii literatury!), a poté si zřejmě přečtu těch pár stránek na Občanku, i když profesorku můžeme mít opět jinou.

Je to všechno zmatené, neuspořádané.
A já už se poslední dobou vůbec na nic netěšim, nějak to všechno zhaslo nebo spíš shořelo, škoda že nevzplálo.
Třeba vzplane.^^

2 komentáře:

  1. Třeba jo :D JInak jestli chceš teda vědět adresu toho blogu tak tady je : www.pretty-jokey.blog.cz
    ale nesměj se mi prosím za to jaký tam píšu pí*oviny :D

    OdpovědětVymazat