pátek 18. září 2009

Není čas - moc práce

Čas by se zřejmě našel, ale neláká mě to a mimo to mám už tak dost práce.
Tento týden byl dost silnej, dostali jsme ROZVRH.Perfektní rozvrh.Lepší jsme si my - třída 1.B - přát prostě nemohli...
Víte, ono to docela naštve, když všechny lycea mají 2 odpolední vyučování a vy máte těch 9 hodin 3x týdně.Celý týden jsem z toho celá zoufalá, pesimistická a "žiju jenom školou".
Vstaneš, jdeš do školy, ze školy příjde v půl 5, přičemž se navečeříš, uděláš potřebné věci (samozřejmě do školy) a jde se do hajan, spíš a když se vzbudíš tak zase jdeš do školy...

Hlavně jsem se rozhodla sem napsat, jelikož jsem se dnešním odpolednem na FB dohodla s předsedkyní třídy, že takhle to prostě nemůžeme nechat!

Bude PETICE.


A já jsem ráda, že jediná nebudu v čele a po boku budu mít pár dobrých lidí, kteřím se to také nelíbí a jen tak to nenechají.


No víkend si užiju v poklidu se spánkem do 10 a v pondělí se snad něco "vyklube".

1 komentář: