pátek 15. ledna 2010

Pocity nálad

Mám se fajn. Klidně. Bezproblémově. Tyto okamžiky jsou opravdu vzácnými a ohroženými okamžiky mé osoby!! Je pátek, po škole, pololetí za mnou, pololetí předemnou a známky uzavřeny a spokojenost s nimi? Největší. Až moc velká, tak příští pololetí na to víc s*ru :D A to jsem se vy*rala i na dějepis, který jsem klidně na tu dvojku dát mohla - to bych se ale musela nechat vyzkoušet.. a ani o ní nestojim. Nesnáším dějepis, nebaví mě a máme na něj vskutku jiného - divného profesora! Moc toho po nás nechce - to mi vyhovuje. Jen v testech - to mi nevyhovuje.
Jsem na sebe pyšná. Budu mít dvojku z češtiny! Opravdu jsem vděčná za p.uč. na základce, které se žádná jiná prostě nevyrovná..:)
Ach, neměla jsem v plánu napsat "děkovnou řeč" a proslov na téma "škola"!!
Ovšem žádný plán, co jsem napíšu, jsem vlastně ani neměla, takže to je jedno :D

Jo!! Minulý pátek jsem měla imatrikulační ples!! Ta elegance, ty šaty, společnost - líbilo se mi to;) A byla tam se mnou A., takže o to to bylo ještě lepší!! Užili jsme si to, byl to fajn den a následně i fajn víkend. A pro někoho dokonce "bomba víkend".


Už jsem si vzpomněla, jaký byl hlavní důvod, že jsem chtěla tuto stránku poctít návštěvou a příspěvkem.
Trénuji psaní všemi deseti a musím zasmradit a pochválit se - jde mi to!!

*Pocity nálad - pololetní slohová práce

Žádné komentáře:

Okomentovat